2013. december 9., hétfő

ugatás...

Érdekes egy falka ez az én családom...
Ugatni sem tudnak!
...de, az még hagyján, azt sem értik, amit én ugatok! Kész vagyok. Pedig igyekszem, elég gyakran és jó hangosan közölni a mondanivalóm.
Ki érti ezt?
Ahol eddig laktam, - jó, hát nem volt egy Hotel Hyatt -, de ott legalább vágták a dumám. Igaz, akkor sem foglalkozott senki azzal mit ugatok. ...de Ezek?! Ezek, azt szeretnék,  ha én tanulnék meg beszélni. naneeeeeemmm! Még csak az kéne!

A nagyfülű, egyféle ugatást ismer csak, az idegen megugatását. Látszik, hogy nincs jól szocializálva. Bezzeg, ha több tucat kutyival lakott volna együtt... rögtön tudná, hogy kell viselkedni.

Először is van a "reggel lejössz, meglátlak és örülök" ugatás, aztán van a "menj innen!" ugatás, a "nem ismerlek, menj innen!" ugatás, ott van még a "jaj, nagyon félek, hogy megfogsz, menj innen, mert jól megharaplak" ugatás, van az "adjál kaját" ugatás, a "most azonnal, adjál kaját" ugatás, a "kocsog vagy, mert nem adod oda az utolsó falatot" ugatás, van még a "pisilni kell" ugatás, a "kakilni kell, najóóó, itt elintézem" ugatás, a "hello itt vagyok!" ugatás, és a "hello, hol vagy?" ugatás.
...és ezeket tudom ám cifrázni.
Van a vau, a vau-vau, a vau-vau mérgesen, a bauuuuuuuu, a bu, a vu és a szimpla morgás.

...és, hát a leghangosabban a helyemről tudok ugatni... vagy a hátad mögül!!

Tehát, nagyfülű tesóm, lényegében, mindig ugass, csak a miheztartás végett! :D

Remélem megértetted!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése