2013. november 26., kedd

Jelentés...

Jelentem, túl vagyok azon a kis semmi oltáson. Ááááááh, meg sem éreztem, bár megjegyzem, elég igazságtalannak tartom, hogy Cuki is kapott, én is kaptam, csak az főgazdiasszonyságot nem szúrták meg. Diszkrimináció! Ő is falka tag! Bármikor megveszhet!!!!!

Nagyfülű tesóm, úgy reszketett, mint a nyárfalevél. Szerintem Ő, nem először járt ezen a helyen. Még szájkosarat is kapott. Én persze, nem akartam, hogy megbéklyózzák a szám, ezért aztán, nagyon igyekeztem magamra erőltetni a "szekídkutyanézést". Gondoltam, jobb, ha elhiszik, hogy én egy ártatlanság vagyok, akkor, ha nem tetszik valami, majd lesből támadok. Mikor senki sem számít rá... na nem ma... még etetem a népet. :D

Jelentem, híztam 15 dekát. Igen, már 1,85 vagyok! Húúúúúúú, elindultam ám a pibullosodás felé. Nézzetek csak meg néhány hónap múlva. Ha pitbullnak nem is, de egy jó májas hurkának biztosan elmegyek majd. Mindenki kajáját megfogom enni. Még nem kunyerálok, csak a húgomét eszem el, de lassan majd kitanulom, azt is, hogyan csaljam ki a gazdiasszonyság szájából a kaját. Cuki, ebben profi! Figyelek ám!

Jelentem, Cuki súlykarbantartását is jól kézben tartom. 2,30 a tavaszi 2,50-el szemben. Bár, próbálják gyengíteni az érdemem a gazdiék, azt mondják tavasz óta fogyott le, de én tudom, hogy Nekem köszönheti ezt a csinos kis alakot. Kellek én mellé. Biztosak lehettek benne, hogy az én világforradalmi csoda módszeremmel, nem lesznek a húgomnak súlyproblémái egy darabig. :D

Jelentem, meg volt ma az első utcai sétám póráz nélkül! Gazdiasszonyság szerint, nagyon ügyes voltam. Igaz, séta közben egyszer megpróbáltam beszökni egy másik ház kertjébe, várt ott engem egy nagy kutya, de gazdi úgy rám kiáltott, hogy még a telefonja is lefagyott. Nem értem??? Minek van akkor lyuk a kerítésen??? Nem azért, hogy a kíváncsi, 2 kg alatti, fantasztikusan jó vágású kutyák benézzenek???

Apropó telefon, meg fényképezgetés.
Gazdianyám, egész úton, buzgón fényképezgetett a telefonjával, állítólag Engem, meg a Tesót, de szerintem, csak a fél pár fekete kesztyűjét akarta megörökíteni, ahogy a sarkon elhagyva fekszik a fűben. 


Annyira szereti azt a ruhadarabját, hogy még vissza is szaladt érte, úgy, hogy közben Cukit és engem a kabátjába gyömöszölt. ...még össze is értünk. Mondjuk jó meleg volt Cukros! Ha így marad, megtarthatjuk! :D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése