2013. november 21., csütörtök

szokom a falkát...

Húúúú, mennyi sok jót kapok itt az új otthonomban. Pedig nagyon igyekszem úgy tenni, mintha itt sem lennék. Persze, ez csak azokra az órákra igaz, amikor gazdiasszonysággal ketten (illetve a tesóval együtt hárman) vagyunk itthon.
Olyankor, egyfolytában alszom és csak, akkor vagyok hajlandó megmozdulni, ha már elzsibbadt a lábam a fekvéstől.
Igyekszem szokni azt a tényt, hogy a gazdiasszonyságon kívül, mások is jönnek-mennek az én kis nyugodt birodalmamban. Nagyon zavaróak tudnak lenni!
Ilyenkor aztán, hangos (nem tudom mi olyan nevetséges ezen) csaholásba kezdek. Először mindenkinek vicces volt, de miután a családtagok kinevetgélték magukat a rekedtes, nagyon szexi, bariton hangomon, megpróbáltak csúnyán nézni rám, hátha akkor majd, egycsapásra megszeretek mindenkit és nem fogom Őket ugatni. .... háhá... de én visszamorogtam. Jobb lesz, ha vigyáznak!!!!

A Tesóval nincs gond! Elvettem már a helyét, rendszeresen elveszem a kajáját és a minap kapott plüss játékot is megszereztem magamnak. Azóta, Ő is kapott már egyet, de látom rajta, hogy még mindig az enyémre ácsingózik. Perszehogytuti NEM adom!!

Az egyetlen, ami a komfort érzetemet rontja, hogy kicsit bedeg vagyok, begfáztam.
Gazdi azt hiszi én is, olyan pisis csajszi vagyok, mint Ő, meg a nagyfülű húgom (ha igaz, ami az oltási könyvemben van, akkor 21 nappal tuti idősebb vagyok nála)
Szóval a pisis húgom, egy nap ezerszer pisil. ...de tizenkétszer tuti. Az éjszakai 5 órát - amit engedélyeztünk a gazdiasszonyságnak alvásra -, azt sem bírja ki pisilés nélkül. Saját pelenkája van. Tiszta ciki! (én legalább csak kakilni szoktam éjszaka)
Szóval, miatta állandóan kifutottunk egy pillanatra pisilni. Bent 24-25 fok, kint meg jeges szél. nanáhogypersze megfáztam. Gazdi tehet róla. Majd meg is mondom a dokibácsinak, hogy Neki adjon szurit. Megérdemeli!!!

Holnap lehet meg is mondom, mert veszettség elleni oltásra kell vigyen minket a főfőgazdiasszonyság. El is kezdem gyakorolni gyorsan a szelídkutyanézést. Hátha, akkor megúszom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése