2013. november 25., hétfő

igeeeeeeen.....

Igen, igen, igen... lassan minden úgy alakul, ahogy én szeretném.

pl. pénteken elmaradt a veszettség elleni oltás.
Mondjuk, én ezt, így is terveztem, de féltem, hogy a doktor bácsihoz csak elcipel minket gazdiasszonyság. Készült rá nagyon... de aztán kisgazdámnak (én csak a kétlábú tesónak hívom) megfájdult a foga és Őt sos-ben fogorvoshoz kellett vinni. trallalalalalalala... Persze piszkosul sajnálom a kétlábút. :)

Aztán itt ez a hideg. Ezt persze utálnom kéne - és utálom is, mikor a jeges szélben, épp csak, meg nem fagy a pisi kifelé menet -, de azért vannak jó oldalai is ennek a zimankónak. Ilyen a fűtőtest. :) Nagyon jó helyen van a helyem. Pontosan követi a testem vonalát a radiátor. :) Ha a család befűt, akkor, olyan 28 - 30 fok körüli langyos levegő melengeti a fülem. :D pfúúúúúújjj, de IMÁDOM!


A hideg másik előnye, hogy beköltözött a teraszról a menza. Előadtam a "jajgazdidereszeketek" színdarabot, az nagyon bejött. Szeretek én a jeges huzatban is enni (mert enni a legocsmányabb körülmények között is szeretek), de azért, klasszisokkal jobb elvenni a kaját nagyfülű tesóm elől a meleg fürdőben. Sokkal nagyobb lendülettel tudom arrébb lökni, mint kint a hidegtől elgémberedett testemmel.


Helló! Nem látod, hogy mind a két tálra az van írva DIÓ?


Az is jó, hogy megszoktam az éjszakai kripta hangulatot. Olyan, éjféltől mindenki kussol, úgyhogy most már én is. Jobb a békesség.
Már 6-ig alhatnak! Persze, csak, ha nem akarja hajnali 5-kor betámadni a bejárati ajtót a teraszon felejtett esernyő. Mert, azt nagyon utáljuk, és ennek hangot is adunk!!!!
Ja, és nincs hétvége!!!

Megtanítottam a gazdiasszonyságot (lassan lehet kiérdemli az ANYÁM nevet), hogy napi 3x pisilek. Szerencséremegértette!!!! Már, nem kell óránként gubbasztanom a lépcső alatt és várni arra, hogy kiszellőztesse magát. Így, mindenkinek egyszerűbb. Pisis tesóm meg, annyit megy ki, amennyit akar... rám ne számítson.

Ja, és már megengedem, hogy megsimogassák a pocakom! Annyira tetszik Nekik...


Szóval, jól alakulnak a dolgok. Néha már kimerészkedek a bandatagok után a helyemről. Persze, csak és kizárólag, ha a hátukat mutatják, ha rám néznek, futáááááááásssss.... :D :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése