2013. november 14., csütörtök

Többek közt varratszedés...

Ma délelőtt varratszedés, féregtelenítés és élősködő elleni szerrel való kenegetés volt a program. Túléltem.


Próbáltam nagyon szuggerálni a doki bácsit, hátha a "szelidkutyanézésemmel" leveszem a lábáról... de nem! Végig csinálta, amit a fejébe vett!
 Na mindegy! Legközelebb majd harapok, kíváncsi vagyok, akkor is ilyen mosolygós lesz-e a szája. :D


Hallottam ám, hogy valami veszettség elleni oltásról beszéltek, meg, hogy az egyik fogam ki kell húzni, mert mozog. Nem tudom mit zavarja ez Őket?! Elég, ha továbbra is tolják belém a húslevest, esetleg a sült libacombot pürésíthetnék és akkor, maradhatna a mozgó fogam is. Nem tudnak ezek logikusan gondolkodni, engem meg eszükbe sem jut megkérdezni.... :)

Na, majd valahogy megpróbálom tudomására hozni gazdinak, hogy mit is kéne tennie. ...de ma már nem töröm azt az okos buksimat, mert be kell pótolnom a doktorbácsinál töltött idő miatti alváskiesésem. :)


Jóccakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése